Τρεις και η σοφίτα αγκαλιά

30fa7932fe02da1205d25cc0cddefe53

Δεν είσαι για σχέση εσύ, μου λέει ο καθρέφτης. Πόσες φορές στέκομαι και τον κοιτάζω μόνη να φωνάζει δεν το γουστάρεις στα αλήθεια και ας νιώθεις την ανάγκη για συντροφιά. Όλο το ίδιο φιν’αλε με την μόνη διαφορά να αλλάζουν τα πρόσωπα. Ίδιες καταστάσεις. Και εκεί είναι που λες, παιδί μου, εσύ μόνη θέλεις να είσαι μέσα σου βαθιά, ξεκάθαρα. Με το ένα σου το φτερό να πετάς από μέρος σε μέρος και να ζεις ζωές εφήμερες δυο φορές τον χρόνο. Εποχιακές σχέσεις, φιλίες, ζωές. Διχασμένα πράγματα.

Και οι από κάτω μου πάνε δυο χρόνια μαζί μα δεν κοιμούνται πια αγκαλιά μου λένε. Μαλωμένες πλάτες, στη Δύση και στην Ανατολή. Ποιος ο λόγος να’ναι μαζί; Γυρνάνε σπίτι σπίτι, πρώτος αυτός και μετά αυτή, τρώνε, βλέπουν τηλεόραση, ίσως να βγουν με φίλους για να δείξουν την ωραία εικόνα τους και ύπνο πάλι πλάι πλάι. Συνήθεια, συμβιβασμός; Μάλλον δεν θέλουν να γκρεμίσουν την εικόνα που έφτιαξε ο ένας για τον άλλον όλο αυτό τον καιρό. Το έχω νιώσει και εγώ. Μια εικόνα που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Βουρ στον γκρεμό!

Ο από πάνω μου το ένα βράδυ με ποτά απ’την κάβα απέναντι ακούει καψουροτράγουδα και το επόμενο φέρνει και από μια «παρέα». Περίπτωση «αγάπησα μα με πλήγωσε και έγινα κωλόπαιδο». Λέει, δε θέλει μια αγκαλιά το βράδυ γιατί όλοι για πέταμα είμαστε έτσι ώστε να πετάει ο καθένας μόνος. Ο τύπος που θα βρει μια κάποια στιγμή να τον κάνει οικογενειάρχη άνθρωπο ότι κράζει θα το λουστεί, μα τι με νοιάζει.

Και είναι και ο Άρης απ’ την σοφίτα που λέει παντρεύεται με την κοπέλα του που γνωρίστηκαν το καλοκαίρι στην Σαμοθράκη. Του λέω, κοιμάστε αγκαλιά; Μου λέει, κάθε βράδυ. Τότε προχώρα το!

Σχολιάστε

