Βίντεο

Μια στιγμή μπορεί να τα αλλάξει όλα με ένα βλέμα με ένα φιλί…Μέσα μου σε ζούσα…

«Εγώ είµαι εξαγωγέας αγκαθιών, κι όλη µου η δουλειά περιγράφεται ως εξής:
Έχεις ένα αγκάθι στο πόδι σου,
φέρνω µια βελόνα
(που, το δίχως άλλο, µοιάζει κι αυτή µε αγκάθι)
και προσπαθώ µ’ αυτήν να βγάλω το αγκάθι
που σου πληγώνει το πόδι.
Το πρώτο αγκάθι, αυτό που πληγώνει, και το δεύτερο, που πάει να βγάλει το πρώτο, µοιάζουν: είναι και τα δύο αγκάθια. Όταν µε τη βοήθεια του δεύτερου βγάλουµε το πρώτο, πρέπει να τα πετάξουµε και τα δυο.»
Από την άγνοια στη σοφία – Χόρχε Μπουκάι.

Δεν ξέρω αν ήσουνα για μένα αυτό το δεύτερο αγκάθι. Ξέρω, όμως, πως τώρα είμαι πιο δυνατός και μπορώ να προχωρώ χωρίς φαντάσματα του παρελθόντος.
Τώρα πια μακριά απ’ ότι πονά έτοιμος για αυτό που σε κάνει να ζεις ολοκληρωτικά… να αγαπάς! Εγώ που δεν φοβάμαι μια ζωή μόνος μου να είμαι, μακριά από αγκάθια, μήπως και με συναντήσεις. Και όταν σε συναντήσω θα καταλάβω γιατί όλες οι προηγούμενες έπρεπε να φύγουν…
Και έτσι βρήκα μες στον πόνο λίγη αξία…

Σχολιάστε

